Karim Landoulsi vier keer bij TOV4ALL

Karim Landoulsi heeft vorig jaar bij TOV heel veel indruk gemaakt en veel bezoekers gaven aan hem nog weleens een keer te willen horen. Nou dat kan dit nieuwe seizoen gewoon vier keer. Karim gaat een serie over een verdiepend thema houden. Het onderwerp en de locatie zijn nog niet bekend, maar die volgen uiteraard zodra ze bekend zijn. Op 15 december 2019, 12 januari 2020, 16 februari en 15 maart.

TOV4ALL is opgezet door een aantal enthousiaste vrijwilligers die werden geïnspireerd door reeds bestaande, vergelijkbare, concepten in Hardinxveld-Giessendam, Best, Genemuiden en Zoetermeer en kregen de passie dit ook in de regio Zuidplas vorm te geven.

Hun primaire doelgroep zijn jongeren tussen de 15 en 24 jaar. TOV4ALL staat los van een kerkelijke organisatie, maar de organisatie zou het geweldig vinden om jongeren uit verschillende kerken te verbinden. Daarnaast wil men er ook zijn voor niet kerkelijke jongeren en hen een plek bieden bij TOV4ALL.

De strekking van het TOV4ALL concept is als volgt samen te vatten:
Een spreker behandelt een aansprekend en actueel thema, ondersteund met beeld en geluid (fragmenten uit speelfilms, video- en muziekclips, YouTube filmpjes etc.) en reikt de jeugd een aantal mogelijke keuzes/opties aan. Er wordt niet gezegd of gesuggereerd wat goed of fout is en wat men zou moeten kiezen. Hun enige wens is dat de jeugd er over na denkt. Daarnaast wil men gewoon een gezellig avondje uit aanbieden.

"TOV4ALL vertrouwt op het bestaan van God die goed voor je wil zijn en jou goed vindt om wie je bent. God zelf gebruikte het woord TOV om te zeggen dat alles wat geschapen heeft goed (TOV) was. Dat betreft ook jou. En dat niet alleen, Hij wil onder alle omstandigheden met jou omgaan en een deel van jouw leven uitmaken. Het maakt dus niet uit wie of wat je bent of wat je doet. Het enige wat telt is dat jij je goed, mooi en geliefd mag voelen zonder dat jij er iets voor hoeft te doen of iets moet verdienen."

Het eerste event is inmiddels al 3 jaar geleden op 11 september 2016 met spreker Arie de Rover.