Kerstactie boekwinkel Shofar: zeg het met een verborgen boodschap

Wil je in deze tijd een ander bemoedigen? Geef dan een waxinelichtje met een verborgen boodschap cadeau. In deze donkere dagen hebben we allemaal het licht nodig. Nu misschien wel meer dan ooit. Laten we daarom de boodschap van licht met elkaar delen. Haal bij Christelijke Boekwinkel Shofar het doe-het-zelf-pakketje op en deel het licht!

In het pakketje vind je een kaartje waarop je kan schrijven voor wie de verborgen boodschap is en wie de afzender is. Ook zitten er twee waxinelichtjes in en twee ronde briefjes waar jij je boodschap op kan schrijven. Kaarsjes zijn altijd al gezellig, maar nu heeft jouw waxinelichtje net iets meer. Eerst zal jouw boodschap niet zichtbaar zijn. Wanneer het kaarsje een poosje brandt, wordt het kaarsvet doorzichtig en zal jouw verborgen boodschap tevoorschijn komen.

Christelijke Boekwinkel Shofar, Kerklaan 80 in Nieuwerkerk a/d IJssel, is van dinsdag tot en met zaterdag geopend van 09.30 uur tot 16.00. Van harte welkom!