Kledinginzameling voor ‘Hoop voor Albanië’ en voedselinzameling ‘Zuidplas Helpt’

De diaconie uit de hervormde Dorpskerk in Zevenhuizen houd volgende week weer een kledinginzameling voor ‘Hoop voor Albanië’.

Nu het voorjaar in de lucht hangt, kan onze warme winterkleding alweer bijna de kast in… of… we delen met mensen die er niet zo warm bij kunnen zitten!? In Albanië, waar het veel langer en veel kouder is dan hier, hebben mensen minder kleding om zich warm te kunnen kleden. Daarom zamelen we op dinsdag 19 én donderdag 21 april van 19.00 tot 20.00 bij de kerk kleding in voor ‘Hoop voor Albanië’. Helpt u mee? Alle kleding en schoeisel wat nog schoon en heel is, kan goed gebruikt worden.

Van deze gelegenheid wil men gelijk gebruik maken, om tegelijkertijd goederen in te zamelen voor ‘Stichting Zuidplas helpt’. Veel mensen, ook in onze burgerlijke gemeente, zijn hiervan afhankelijk. De volgende producten zijn meer dan welkom: – vis of vleeswaren in blik – beschuit – ontbijtkoek – houdbare melk – sultana ’s, liga ’s, crackers of iets anders lekkers voor tussendoor – wasmiddel – stukken zeep – thee/koffie Met elkaar hoopt men op een mooie opbrengst. Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage!