Kledinginzamelingsactie Ringvaartkerk

Bent u uw kledingkast aan het uitruimen ? Heeft u kleding die u niet meer gebruikt? Breng het dan vrijdag 10 maart of zaterdag 11 maart  naar de Ringvaartkerk aan de Ringvaartlaan 16 in Nieuwerkerk a/d IJssel. Daar zitten de diakenen van 10.00 uur tot 12.00 uur klaar om uw kleding in ontvangst te nemen.  Deze kleding is bestemd voor de Kledingbank in Rotterdam. De Kledingbank zorgt er voor, dat de kleding wordt uitgedeeld aan mensen die afhankelijk zijn van een inkomen op of onder het bestaansminimum. Mensen van wie het inkomen wegvalt door werkloosheid, langdurige ziekte of echtscheiding. Ook mensen uit de regio rondom Rotterdam, dus ook de mensen in Zuidplas, kunnen terecht bij de Kledingbank. Vooral door de energiecrisis en door de inflatie hebben steeds meer mensen geen geld om kleding te kopen.

Er is extra behoefte aan jongens- en herenkleding, maar alle kleding is welkom. Wilt u de kleding in een plastic zak naar de kerk brengen?

Op vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart van 10.00 uur tot 12.00 uur zitten we voor u klaar om uw kleding in ontvangst te nemen.. Alvast bedankt voor de moeite.