Leen Koster ontvangt Award in Suriname

Leen Koster, voorganger van de Volle Evangelie gemeente Het Kruispunt in Nieuwerkerk a/d IJssel maakte in november jl. een zendingsreis naar Suriname om met name te spreken over het thema de eindtijd. Tijdens zijn reis mocht hij een award in ontvangst nemen als dank en waardering voor de eindtijd conferentie. “Het zijn echt zeer mooie en levendige studies, mede door de films, foto’s en teksten. De Bijbel komt zo helemaal tot leven. Het was echt zeer boeiend en heel leerzaam voor mij”. Aldus een reactie van een bezoekster.

Koster "Ik heb geweldig lieve mensen ontmoet in Suriname ook heb ik genoten van de gezegende tijd op Lob Makandra bij onze familie". Inmiddels heeft Koster bekend gemaakt ook in Nederland een "eindtijd in beeld" conferentie te gaan houden. De studies zullen volledig via PowerPoint op een groot scherm geprojecteerd worden. Met geheimenissen die u zeker zullen boeien. Met een heldere uitleg.“

Dit alles gebaseerd op het boek ‘De waarheid over de eindtijd’ uit 2017 waarvan Koster medeauteur is. De schrijvers van het boek willen inzicht verschaffen over de volgens hen bestaande opinie betreffende de eindtijd binnen de christelijke kerken. Het boek is tot stand gekomen in samenwerking met Henk van Zon, Frank Ouweneel en de van Tv bekende evangelist Feike ter Velde. De auteurs van dit boek hebben zich vele jaren intensief beziggehouden met onderzoek van de Bijbelse waarheden met betrekking tot eindtijd en toekomst.