Missie Zuidlicht van start

Missie Zuidlicht is een initiatief van enkele leden uit de Nieuwerkerkse Lichtkring die zich betrokken voelen op hun woonwijk. “Ons verlangen is om het evangelie te delen met mensen in onze wijk. Mensen die wellicht al iets met God hebben, maar misschien ook niet. We geloven dat het belangrijk is om het evangelie dichtbij de mensen te brengen, letterlijk. Daarom hebben we een missionair plan opgesteld om een proef te doen met laagdrempelige bijeenkomsten op zondag in de wijk.”

Het plan wordt door de kerkenraad van De Lichtkring gesteund en vanaf 6 maart 2022 willen de initiatiefnemers een jaar lang maandelijks bijeenkomen in het dorpshuis Swanla in Zevenhuizen. De doelgroep die men voor ogen heeft zijn de inwoners van het Koningskwartier, de oud-Alpha en Beta-deelnemers en andere belangstellenden. In de bijeenkomsten staat het evangelie centraal. Sprekers zoals ds. Mark van Leeuwen en ds. Wim de Groot houden tijdens de bijeenkomst een voluit Bijbelse presentatie daarnaast wordt er gezongen er is er ruimte voor ontmoeting.

Gastvrijheid, verbinding en reflectie zijn kernwoorden, in een laagdrempelige setting. Actuele informatie kun je vinden op: https://www.facebook.com/Zuidlicht-100427899204842/