Naar House evangelisatie reis Texel 2019

De Nederlandse badplaats Texel is een populaire bestemming voor feestvakanties onder duizenden Nederlandse jongeren. De organisatie heeft op het eiland contacten met kerken en voorgangers. Als evangelist word deze reis volledig bekostigd door de achterban van Stichting Naar House. Alleen de reiskosten (overtocht etc.) zijn voor eigen rekening.

Sinds de zomer van 2018 werkt Stichting Naar House samen met Beach Mission. Beach Mission is een interkerkelijke zendingsorganisatie en organiseert evangelisatiereizen naar Europese badplaatsen waar veel jongeren op strandvakantie gaan. Zij gaan het gesprek aan over hun geloof in- en hun relatie met Jezus Christus.

Je komt op eigen gelegenheid naar Texel (inclusief overtocht) of je zoekt (een) andere deelnemer(s) om mee samen te reizen. Lees meer. Wanneer?
Vrijdag 26 juli tot vrijdag 2 augustus 2019 (week 31).