Nieuwe locatie inleveren rommelmarkt spullen

Op zaterdag 16 mei 2020 organiseert de Hervormde kerk in Nieuwerkerk a/d IJssel voor de 44ste keer haar jaarlijkse rommelmarkt die velen bezoekers uit de regio trekt en gerekend mag worden tot een van de grootste plaatselijke evenementen.

De Rommelmarktcommissie van deze Nieuwerkerkse gemeente melde kortgeleden dat men een nieuwe geschikte locatie te hebben gevonden aan de Albert van ’t Hartweg in Nieuwerkerk a/d IJssel voor het brengen van goede spullen. Op deze locatie wordt een voorselectie gemaakt van alle voor de rommelmarkt geschikt geachte spullen. Deze locatie is elke oneven week geopend van 9.00 tot en met 12.00 uur. Op deze dagen kunt u uw spullen brengen: 18 januari, 1 februari, 15 februari, 29 februari, 14 maart, 28 maart, 11 april en 25 april.

Daarnaast liet de commissie weten dat er al diverse mensen de nieuwe locatie hebben gevonden  met zeer goede spullen voor de komende rommelmarkt. De vorige editie van de grootscheepse rommelmarkt, waarvan de opbrengst grotendeels bestemd is voor diverse diaconale doelen in en buiten Nederland, bracht in 2019 € 45.000 euro op waarmee velen kerkelijke doelen gesteund werden.