Nieuwerkerkse boekhandel l' Ecrit'' sluit de deuren

Zaterdag 21 december a.s. sluit de christelijke boekenwinkel l' Ecrit'' aan de Kerklaan de deuren. Daarmee komt er een einde aan de winkel die velen beschouwden als een begrip in de regio. Velen wisten de weg naar de boekhandel te vinden voor een boek, een kaart, concertkaarten of een geschenk.

Op 18 november 2006 opende de familie Blok de winkel: ''Christelijke boekhandel l' Ecrit'', wat betekend geschrift, stond voor een boekenwinkel (boeken zonder vloeken) maar was ook gericht op leuke cadeautjes, van sieraden tot flessen wijn en andere leuke accessoires, echt zo'n gezellige dorpswinkel om rond te snuffelen.

Na meer dan 13 jaar is het nu tijd om te stoppen, zaterdag 21 december is de laatste dag dat de winkel open is. Om de winkel leeg te verkopen is de winkel tijdens kaarsjesavond 13 december geopend en ook op dinsdag 17, vrijdag 20 en zaterdag 21 december a.s. Op bijna alle producten is 50% korting van toepassing. Deze korting kan in de loop van volgende week zelf nog oplopen. Meer informatie kunt u op de website www.christelijkboek.com vinden.