Ontmoetingsproject De Heerlijkheid gaat tweede jaargang in

Vrijdagavond 13 september 2019 opende buurtrestaurant De Heerlijkheid haar deuren voor het tweede opeenvolgende jaar.

Sociaal buurtrestaurant De Heerlijkheid is een buurtproject van de Kerk in Nesselande (KiN) die dit project gestart zijn in 2018 met steun van de Gemeente Rotterdam en Jumbo Nesselande om de betrokkenheid tussen de bewoners in de wijk Nesselande te stimuleren, iedereen de kans te geven uit eten te gaan en de onderlinge betrokkenheid te stimuleren.

Een initiatief in de Rotterdamse wijk Nesselande om wekelijks op vrijdagavond, van 18:30 - 20:30 uur, te voorzien in een heerlijk driegangendiner voor slechts € 6,00. Betrokkenen kunnen een of meerdere personen sponseren door vooraf een maaltijd cadeau te doen.

Wekelijks staat een team van vrijwilligers klaar om de gasten een gezellige en smakelijke avond te bezorgen. Voor meer informatie via: deheerlijkheid@kerkinnesselande.nl