‘Op-de-koffie-thuis’ nieuw initiatief Hervormd Nieuwerkerk

De Nieuwerkerkse hervormde gemeeten in de Oude kerk aan de Dorpstraat en de Nieuwe kerk aan de Beijerinkstraat starten een nieuw initiatief die de titel ‘op de koffie thuis’ mee krijgt.

Daar waar men gewend was elkaar maandelijks te ontmoeten na de dienst wordt het aandachtsgebied verschoven naar een kleinere setting thuis. “Herken je dit? Je gaat al jaren naar de kerk, ziet je mede-kerkgangers de bank in- en uitschuiven, groet ze, maakt misschien wel een praatje, maar verder dan dat komt het niet. Ben je nieuwsgierig naar wie die anderen nu eigenlijk zijn die ‘s zondags, net als jij, in de kerk zitten?”

Dit mooie initiatief biedt de gemeenteleden de mogelijkheid om elkaar thuis te ontmoeten en persoonlijk in gesprek te gaan.