Open kerk tijdens Oogstfeest

Het jaarlijks terugkerende grootse evenement het 'Oogstfeest' te Zevenhuizen (ZH) wordt ook dit jaar weer georganiseerd en vindt plaats op zaterdag 7 september.

Naast de kramen van de braderie is er ook een uitgebreid muziekprogramma. Verder is er Het fierljeppen over de ringvaart, Aquaballen en de Welkoop Klompenloop. Maar ook de Hervormde gemeente Zevenhuizen is van de partij daar men als kerk graag midden in de samenleving wil staan.

Zij haken aan bij dit gezellige dorpsfeest. In en om de kerk is van alles te doen: er staan diverse marktkramen, een bloemenkraam en er is boogschieten voor de kinderen. Ook wordt er een gezellig terras gecreëerd en de kerk is open voor belangstellenden. “We willen graag wat miniconcertjes houden. Juist omdat we een verbinding met de lokale samenleving willen, hebben we ervoor gekozen om de opbrengst van de activiteiten te bestemmen voor Hospice IJsselthuis te Nieuwerkerk aan de IJssel en Hospice Elim te Moerkapelle.