‘Poppen en meer’ klaar voor christelijke kinderboekenmaand

De scholen zijn weer begonnen en in oktober start de christelijke kinderboekenmaand met het thema is ‘Op reis’. Voor kinderen van basisscholen, kerken en andere kindergroepen zijn er verschillende op maat gemaakte kindervoorstellingen. Sommige voorstellingen sluiten direct aan bij het thema van de christelijke kinderboekenmaand. Andere voorstellingen hebben raakvlakken.

Carla Vis “Laten we daar nu een fantastische voorstelling bij hebben: Dé reis van je leven! Een spannende reis door de jungle met Bonnie en Benno. Ze volgen de Gids maar dat valt niet mee. Zullen ze op hun bestemming aankomen?” Kijk voor meer info op www.poppenenmeer.nl

Sinds 1983 is de Nieuwerkerkse Carla Vis actief met haar poppentheater en inmiddels treedt zij op in het hele land met voorstellingen als het ‘Mysterie van de moestuin’, ‘Dé reis van je leven’, ‘Je bent uitgenodigd!’ en ‘Inspecteur Hoezo zoekt het uit!’

Haar man Eric is betrokken bij het werk van Mercy Ships. Drie dagen per week werkt hij op het kantoor in Rotterdam. Daarnaast werkt hij 3 weken per jaar als operatieassistent op de Africa Mercy. Met de opbrengsten uit Poppenenmeer bekostigen ze deze reizen.