Resultaat Reshare kledingactie

Op 7 oktober hield de protestantse kerk in Capelle a/d IJssel hun jaarlijkse kledingin­zameling voor Reshare. Dit jaar in vier kerken tegelijk (De Hoeksteen, de Dorpskerk, de Schenkelkerk en de Oosterkerk). De kleding die door Reshare wordt op­gehaald, wordt gesorteerd en alles wat goed is, gaat naar de Reshare winkels in Nederland. Het Leger des Heils zamelt al meer dan 100 jaar ge­bruikte kleding en textiel in, tegenwoordig onder de naam ReShare: opnieuw delen, dat is wat zij willen. Het welzijn van de naaste en de zorg voor het milieu zijn de belangrijkste drijfveren voor hun werk.

Dit keer heeft men met elkaar 800 kg kleding inge­zameld. In de vroege morgen van 9 oktober is de kle­ding opgehaald door het Leger des Heils.