Ringvaartkerk op zoek naar nieuwe predikant

Door het vertrek van ds. Marjolijn Verschoor en het emeritaat van ds. Peter Treep is de Ringvaartkerk-gemeente op zoek naar een fulltime predikant, die samen met hen op weg gaat. Door de kerkenraad zijn twee profielen vastgesteld: een van de gemeente en een van de te beroepen predikant. Inmiddels is een beroepingscommissie van start gegaan om voor hen een geschikte kandidaat te zoeken. Via de website https://www.ringvaartkerk.nl/beroepingswerk kunt u zich laten informeren en zult u op de hoogte worden gehouden van de komende ontwikkelingen.

De beroepingscommissie heeft in de periode november-december haar voorbereidingsfase afgerond en is in januari met de wervingsfase begonnen. De vacature wordt landelijk  bekend gemaakt en de commissie zal contact zoeken met predikanten die via het landelijk mobiliteitsbureau of vanuit de gemeente zijn voorgedragen. Geïnteresseerde predikanten kunnen tot 13 februari rechtstreeks te reageren via het mailadres beroepingscommissie@ringvaartkerk.nl