Ringvaartkerk vraagt kinderkleding

Ja, u leest het goed: dit jaar geen kledingbankactie, maar een inzameling van kinderkleding.

Op vrijdag 12 maart en zaterdag 13 maart van 9.00 uur tot 12.00 uur kunt u de kinderkleding naar de Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel brengen. Deze kinderkleding voor kinderen van 0 tot 16 jaar is bestemd voor Stichting Zuidplas Helpt. De kledingbank in Rotterdam heeft genoeg voorraad, daarom heeft de diaconie van De Ringvaartkerk dit jaar voor een andere actie gekozen.

Zij vragen u de kinderkleding in een plastic zak naar de kerk te brengen. Buiten bij de deur van de kerk staat een tafel, waarop u uw plastic zak neer kunt zetten. De diakenen staan klaar (met mondkapje) om de kleding naar binnen te brengen, zodat ook deze actie coronaproof verloopt.

Zij zien u uw bijdrage aan deze actie op 12 of 13 maart bij de Ringvaartkerk graag tegemoet.