Schoenenpoetsen in Schollevaar!

Zaterdag 11 januari 2020 worden er weer schoenen gepoetst in winkelcentrum “De Picasso Passage’’. Vrijwilligers vanuit de Ontmoetingskerk uit de Capelle Schollevaar verzorgen deze ludieke actie die in de plaats is gekomen van de nieuwjaarsreceptie in de wijk die altijd plaats vond in de Ontmoetingskerk. Het doel is om meer in aanraking te komen met de inwoners van Schollevaar en hen het beste te wensen voor het nieuwe jaar.

Hoogtepunt tijdens deze actie is de jaarlijkse uitreiking van de “Schollevaarse Kaars”, een eerbetoon aan een Schollevaarder die zich bijzonder heeft ingezet voor de wijk. Tevens zal Ans Hartnagel, wijkwethouder Schollevaar, haar nieuwjaarstoespraak houden. Dit zal beide plaats vinden rond de klok van 12.00 uur. De schoenpoetsactie zelf start om 10.00 uur en eindigt om 14.00 uur.