Schoolkerkdienst ‘Werken aan een nieuw begin!’

Volgende week, zondag 29 september is er weer een schoolkerkdienst in Zevenhuizen. Dit jaar denkt men na over het thema: ‘Werken aan een nieuw begin!’ en doen dit aan de hand van het verhaal van Ruth.

In beide diensten, in de de Dorpskerk en het Hervormd centrum volgt men dezelfde liturgie, de diensten beginnen om 10.00 uur. Voorgangers zijn ds. D. van Vreeswijk en de Nieuwerkerkse dominee Verschoor. Voor de kinderen tot 4 jaar is er oppas in beide kerken aanwezig.

In de schoolkerkdienst wordt gecollecteerd voor Stichting jarige Job. Een organisatie die zich inzet voor kinderen in Nederland voor wie het niet vanzelfsprekend is om hun verjaardag te kunnen vieren. In Nederland zijn meer dan 61.000 kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag thuis en op school.