Sinterklaascentrale overhandigt cheque van €1500 aan Gemiva SVG-groep

De Sinterklaascentrale van de Ringvaartkerk in Nieuwerkerk a/d IJssel heeft op 21 januari jl. een cheque ter waarde van €1500 overhandigt aan de manager van Gemiva SVG-groep in Nieuwerkerk. Gemiva is ontzettend blij met dit bedrag en zal het goed besteden o.a. zullen hiervoor benodigdheden aangeschaft worden voor in de snoezelkamer. Namens Gemiva bedankten zij iedereen die mee heeft geholpen bij het bijeen brengen van dit bedrag.

Op 5 december 2019 bracht de Sint weer een groot aantal huisbezoeken in Nieuwerkerk en omgeving. Zoals elk jaar is er gespeeld onder het motto van ‘Een feest voor de kinderen hier, is een feest voor de kinderen daar’. Niet alleen de kinderen waarbij de Sint is langs geweest zijn dus blij gemaakt, maar ook de bewoners van Gemiva SVG groep.