Stichting Naar House plant evangelisatieweek Texel

De Nieuwerkerkse stichting Naar House organiseert aankomende zomer opnieuw een evangelisatieweek op Texel. “We hebben een programma samengesteld waarin we evangelisatie in het middelpunt zetten. Elke dag gaat er een team de straat op om in het centrum of bij het uitgaansgebied te evangeliseren. Naast het evangelisatiewerk is er veel ruimte voor ontspanning en samen zijn. Texel is een prachtig eiland wat meer dan de moeite waard is om te bekijken.” Laat voorzitter Wilco Steenbergen weten.

De stichting heeft gekozen voor accommodatie die dichtbij het dorp De Koog ligt. De evangelisatie week zal van 24 juli t/m 31 juli plaatsvinden. De week is kosteloos en alleen het vervoer is voor eigen rekening. Inschrijven kan via een email naar wilco@naarhouse.nl.

De stichting Naar House stelt zich primair ten doel het evangelie van de redding door Jezus Christus te verkondigen. Ook wil Naar House mensen waarschuwen voor de gevaren van (house)muziek en de (house)muziekscene. Deze doelstellingen probeert de stichting te realiseren door:
Het (laten) bidden voor de activiteiten en de mensen van Naar House.
Het houden van evangelisatie-acties bij houseparty’s, stations en winkelcentra.
Het voorlichten over (house)muziek en de scene door het verzorgen van presentaties, via internet en via verspreiding van (video)materiaal.
Het verlenen van nazorg aan mensen naar aanleiding van de acties en de voorlichting.