Tegenslag voor Jongeren in Actie

Twaalf Nieuwerkerkse jongeren uit de Nieuwerkerkse Ringvaartkerk hadden dit jaar een reis naar Tanzania geplant om de lokale bevolking te ondersteunen met het bouwen van een school en daarnaast diversen activiteiten te ondernemen met de lokale bevolking. Helaas gooide Covid-19 roet in het eten en is de reis uitgesteld tot 2022.

Maar het zit Jongeren in Actie niet mee want zij ontvingen van de reisorganisatie Livingstone  het bericht, dat zij genoodzaakt zijn om per direct te stoppen en alle geboekte reizen te annuleren. Dit tot grote teleurstelling van de jongeren.

De stuurgroep gaat op zoek naar goede alternatieven en ze hebben er vertrouwen in deze te zullen vinden! De acties om het benodigde geld bij elkaar te sparen, gaan daarom ook gewoon door. U kunt deze actie volgen en ondersteunen via de Facebook pagina: jongeren in actie 2021