Wat is dit jaar uw kerstwens?

Vandaag en morgen, van 11.00 - 16.30 uur, kunt u uw wens verwoorden op een strook papier op de tafel van de stand van de gezamenlijke kerken op het Raadhuisplein. Daarna kunt u uw wens in de kerstboom hangen. U mag ook alvast thuis uw kerstwens opschrijven en deze, bij het oversteken van het Raadhuisplein, in de boom hangen.

De gezamenlijke kerken geven deze mogelijkheid aan alle inwoners van Nieuwerkerk om toch verbinding en contact tot stand te brengen. Een plek om wensen aan te bieden aan het einde van dit bijzondere jaar, waarin alles anders is dan anders. Welke wensen hebben we voor elkaar? Voor onze dierbaren? Voor ons dorp, ons land, onze wereld? U mag het op schrijven! Later worden de wensen over de Nieuwerkerkse kerken verdeeld die er ook aandacht aan zullen besteden.

Komt u ook naar het Raadhuisplein om tussen het boodschappen door uw kerstwens op te schrijven?