Zondag voor de Vervolgde Kerk

Ook dit jaar organiseert Open Doors de Zondag voor de Vervolgde Kerk. Deze zal plaatsvinden op zondag 7 juni. Door de beperkingen als gevolg van de coronacrisis, zal de Zondag voor de Vervolgde Kerk dit jaar echter een andere vorm hebben dan voorheen.

Internetkerkdienst
In samenwerking met Groot Nieuws Radio organiseert Open Doors de Zondag voor de Vervolgde Kerk op 7 juni van 10.00 uur tot 11.00 uur in de vorm van een internetdienst. In deze bijzondere bijeenkomst gaat dominee Ron van der Spoel voor en zal de muziek verzorgd worden door Marcel en Lydia Zimmer en band. De livestream van de dienst is op zondagochtend 7 juni te volgen op deze pagina, via het Open Doors YouTube kanaal en de website van Groot Nieuws Radio. Aansluitend op de onlinedienst, volgt er van 11.00 tot 11.30 uur een nabespreking met Ron van der Spoel waarin er gelegenheid is om een reactie te geven en vragen te stellen naar aanleiding van de preek.

Open Doors staat op de bres staan voor vervolgde christenen en is een interkerkelijke stichting die vervolgde christenen steunt ongeacht hun kerkelijke gezindte. Open Doors wil vervolgde en bedreigde christenen wereldwijd versterken, toerusten en aanmoedigen tot wereldevangelisatie.