Nieuwerkerkse kerken weer open

Op zaterdag 2 oktober zijn vanaf 14.00 alle kerkgebouwen in Nieuwerkerk open en ontvangen dan graag alle mensen die eens die gebouwen van binnen willen bekijken. Want nu het corona virus op zijn retour is, mogen de kerken weer Open!

Elke kerk geeft vanaf 14.00 tot 17.00 een eigen invulling aan deze middag- diverse soorten muziek, een spel, een rondleiding, gelegenheid tot het branden van een kaarsje.. Gewoon binnenlopen en genieten van al het moois dat de kerken te bieden hebben. Fietsend of lopend kan er een groot of een klein rondje door het dorp gemaakt worden,een soort Kerkenpad, en kan er kennisgemaakt worden met de diverse kerken.

Kerken zijn er niet alleen voor de kerkelijke gemeenteleden, om inspiratie, steun en bemoediging te ontvangen, maar ook, en misschien wel juist om midden in de maatschappij van waarde te zijn. Loop eens binnen in één of meerdere kerken- u bent van harte welkom.

Bekijk het programma hier »