Ds. Leurgans vertrekt naar Ermelo

Ds. Leurgans, predikant in Protestantse gemeente De Stroom in Moordrecht, heeft het beroep aangenomen dat de Gereformeerde Kerk in Ermelo op hem had uitgebracht Ermelo. (beroep voor ds leurgans)

In een reactie schrijft Leurgans “De kogel is door de kerk. We gaan verhuizen naar Ermelo. Ik heb het beroep aangenomen dat door de Gereformeerde Kerk in Ermelo is uitgebracht. In de periode van overwegen merkten we hoe goed we het in Moordrecht hebben. We voelen ons echt verbonden met de mensen hier. Het is niet niks om Moordrecht te verlaten! Toch zetten we vol vertrouwen deze stap. Een ontzettend warm welkom op de gemeenteavond in januari, aardige mensen en twee mooie kerken. Afscheid nemen is lastig, maar we hebben alle vertrouwen in een goede tijd in Ermelo.”

Leurgans was sinds maart 2015 predikant in De Stroom en diende de gemeente in Haarlo 6 jaar.