Hervormde kerk Zevenhuizen beroept ds. A. Gooijer

De Hervormde Dorpskerk in Zevenhuizen heeft een beroep uitgebracht op ds. A. Gooijer te Berkel en Rodenrijs. Het beroep is op zaterdag 14 november uitgebracht en de beroepsbrief is overhandigd. Op die datum ging ook de termijn van 3 weken in waarbinnen ds. Gooijer een besluit moet nemen over dit beroep. Deze gemeente is vacant sinds het vertrek van ds. Van Vreeswijk die begin dit jaar een beroep van Pelgrimskerk in Rotterdam IJsselmonde aanvaarde. (ds-van-vreeswijk-verlaat-de-zuidplas)

Op woensdagmiddag 17 november heeft het gezin Gooijer Zevenhuizen en omgeving verkend en op woensdagavond 24 november komt ds. Gooijer met zijn vrouw kennismaken met deze gemeente. Dan zal ds. Gooijer kennismaken met de kerkenraad en de gemeente door korte ontmoetingen (speeddaten) in het Hervormd Centrum met vertegenwoordigers van diverse commissie en activiteiten: Alpha-werk, jeugdwerk, eigentijdse diensten, bijbelkringleiders, ouderenwerk, pastoraat en contactpersonen.