Tweede beroep voor ds. H.I. Methorst

Ds. H.I. Methorst, Hervormd predikant van de wijk gemeente 1 in Nieuwerkerk a/d IJssel, heeft opnieuw een beroep ontvangen. Naast het beroep van de Eben-Haëzerkerk uit Apeldoorn (dominee henk methorst beroepen) heeft hij nu een beroep ontvangen van de wijkgemeente Eben-Haëzer te Amstelveen-Buitenveldert die ook bekend staat als 'de Pauluskerk' of 'de Pauluskerkgemeente'

In een reactie liet Methorst weten dat het gezin in deze intensieve periode van zoeken naar de weg van God opnieuw verrast is door de warme en betrokken manier waarop de Nieuwerkerkers met hen verbonden zijn. Het gezin Methorst ervaart dit als heel bijzonder.

Het beroep van de Pauluskerk gaat op 8 februari a.s. in waarna Methorst tot 29 februari heeft om een beslissing te nemen. Over het eerste beroep dient Methorst uiterlijk op 14 februari een beslissing te hebben genomen.