Fantastisch optreden Carla Vis op Kampvuuravond

Gisterenavond, 16 februari, hield de Nieuwerkerkse Carla Vis de aanwezigen mannen op de Kamvuuravond in de Zuidplas een spiegel voor over succesvol zakendoen. Met kernwoorden als stille tijd, gezin, partner en kerk riep zij herkenbare situaties op en gaf zij daarmee stof tot nadenken. Dit alles natuurlijk op geheel eigen- en onnavolgbare wijze.

Carla Vis bekend van het poppentheater Poppen en Meer speelt normaliter voor kinderen maar liet deze week met optredens bij onder meer Passage en de Kampvuuravond Zuidplas zien een breder publiek niet te schuwen. De theatervoorstellingen van het christelijke poppentheater Poppen en Meer kenmerken zich door vlot spel, humor, afwisseling, decor, muziek, geluidseffecten, belichting en een duidelijke christelijke boodschap.

Sinds 1983 is Carla Vis actief met haar poppentheater en inmiddels treedt zij op in het hele land met voorstellingen als het ‘Mysterie van de moestuin’, ‘Dé reis van je leven’, ‘Je bent uitgenodigd!’ en ‘Inspecteur Hoezo zoekt het uit!’

Eric Vis is betrokken bij het werk van Mercy Ships. Drie dagen per week werkt hij op het kantoor in Rotterdam. Daarnaast werkt hij 3 weken per jaar als operatieassistent op de Africa Mercy. Met de opbrengsten uit Poppen en meer bekostigen ze deze reizen. “We vinden het belangrijk om te delen van wat we ontvangen. Daarom gaat 10% van elk optreden naar Mercy Ships, een internationale christelijke hulpverleningsorganisatie die met een hospitaalschip kosteloos medische zorg geeft in de armste landen in Afrika.

Zie ook de artikelen:
poppen-en-meer-klaar-voor-christelijke-kinderboekenmaand